Regulamin

Witamy

Z przyjemnością witamy Państwa na stronie internetowej Rolling Luggage (nazywanej dalej Stroną), oficjalnym sklepie internetowym marki Rolling Luggage.

Prosimy o uważne przeczytanie poniższego regulaminu. Relacja pomiędzy Samsonite a jego Klientami jest opisana wyłącznie poprzez Regulamin, który powinien zostać przeczytany i zaakceptowany przez Klienta. Jeśli nie zgadzają się Państwo z regulaminem w całości, prosimy o nie korzystanie z tej strony.

Podczas korzystania z poszczególnych serwisów lub z zakupu produktów, możecie Państwo otrzymać dodatkowe wskazówki oraz reguły, odpowiadające owym serwisom lub produktom.

Rolling Luggage może od czasu do czasu nanosić poprawki do Regulaminu poprzez udostępnienie wprowadzonych zmian na stronie internetowej. Użytkowanie przez Państwa strony po zamieszczeniu zmian, będzie uznane za zaakceptowanie zmienionych warunków.

Znaczenie terminów użytych w poniższym Regulaminie znajdą Państwo w punkcie 19.

  1. Identyfikacja

    Samsonite Sp. z o.o. jest sprzedawcą produktów wyświetlanych na Stronie. Zarejestrowana siedziba Samsonite Sp. z o.o. znajduje się pod adresem: ul. Hrubieszkowska 2, 01-209 Warszawa, Polska.

    Tumi Europe Ecommerce GmbH (firma o numerze 8296) jest Sprzedawcą produktów Tumi prezentowanych na Stronie. Tumi Europe Ecommerce GmbH z siedzibą przy Hans-Böckler-Str. 6, 59423 Unna GERMANY.

    Dane kontaktowe firmy Tumi:

    • Siedziba spółki: Hans-Böckler-Str. 6, 59423 Unna GERMANY
    • Tel: +49 2303 97910
    • Fax: +49 2303 9791 411
    • Email: service_eu@tumi.com
    • Frucon² prowadzi komunikację w imieniu spółki Samsonite Limited.

  2. Dokładność treści

    Rolling Luggage dokłada wszelkich starań, aby informacje zamieszczane na Stronie były aktualne. Jednakże, jest to nie możliwe aby zagwarantować całkowity brak błędów na Stronie. Informacje oraz inne materiały publikowane na stronie internetowej mogą zawierać nieścisłości lub błędy. Waga, wymiary oraz pojemność produktów są podane jedynie w przybliżeniu. Włożyliśmy wiele wysiłku by być pewnym, że podane informacje dotyczące produktów, jak i paleta kolorystyczna odpowiadają dostarczanym w rzeczywistości produktom. Nie możemy Państwu zagwarantować, iż używany przez Państwa wyświetlacz odpowiednio odda faktyczny kolor produktu. Zmiany w informacjach na stronie są wprowadzane cyklicznie, bez każdorazowego informowania o tym Klientów. Rolling Luggage zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian na Stronie w dowolnym momencie, według własnego uznania. Rolling Luggage nie gwarantuje, że funkcje zawarte na Stronie lub pozostałe materiały nie będą zawierały żadnych błędów bądź problemów, że defekty zostaną poprawione lub że Strona bądź serwer zapewniający jej dostępność będą wolne od wirusów lub szkodliwych komponentów. Rolling Luggage nie bierze odpowiedzialności za użytkowanie strony, włącznie z zawartością i wszelkimi błędami w niej zawartymi.

    Ograniczenia dotyczące podręcznego bagażu kabinowego: staramy się by produkty oznaczone jako kabinowy bagaż podręczny spełniały aktualne wymagania linii lotniczych, jednak nie możemy brać odpowiedzialności za inne standardy dotyczące bagażu kabinowego podczas odprawy lub gdy linie lotnicze bądź lotnisko zmienią swoje przepisy dotyczące bagażu podręcznego.

  3. Ceny

    Cena zamawianych przez Państwa produktów, to cena wyświetlana na Stronie, w momencie potwierdzenia przez Państwa zamówienia. Cena zostanie potwierdzona ponownie w wiadomości e-mail, informującej o przyjęciu Państwa zamówienia do realizacji. Cena wyrażona jest w PLN, zawiera podatek VAT, nie zawiera kosztów dostawy.

    Jeśli pojawi się błąd w cenie zamówionych produktów lub w kosztach dostawy, poinformujemy Państwa najszybciej jak to możliwe i zaproponujemy sposób ponownego potwierdzenia zamówienia z właściwą już ceną lub anulowania zamówienia. Jeśli zdecydują się Państwo anulować zamówienie, zwrócimy Państwu pieniądze.

  4. Zamawianie on-line

    Zamówienie może złożyć osoba, która ukończyła 18 lat. Proces zamawiania produktu składa się z następujących etapów:
    • Dodają Państwo wybrany produkt do koszyka;
    • Wybierają Państwo sposób dostawy;
    • Podają Państwo adres dostawy;
    • Podają Państwo swój adres rozliczeniowy razem z informacją o płatności;
    • Zostaną Państwo poproszeni o zaakceptowanie Regulaminu;
    • Przed ostatecznym potwierdzeniem zamówienia istnieje możliwość przejrzenia swojego zamówienia, sprawdzenia ceny całkowitej obejmującej koszt produktu oraz wysyłki.

    Po złożeniu zamówienia, wyślemy do Państwa wiadomość e-mail potwierdzającą przyjęcie zamówienia.

    Jeśli zdecydują się Państwo płacić kartą kredytową, zostaną Państwo poinformowani w osobnym mailu o swoim statusie płatniczym.

    Jak tylko produkty zostaną wysłane z naszego magazynu dostaną Państwo wiadomość e-mail z powiadomienie o statusie wysyłki. Wszystkie zamówienia są zależne od dostępności produktów w naszym magazynie. Zastrzegamy sobie prawo do anulowania Państwa zamówienia z dowolnego powodu.

  5. Płatność

    Na naszej Stronie znajdziecie Państwo informację na temat akceptowanych form płatności. Płatność dokonywana jest w PLN. Prosimy odnieść się do Polityki Prywatności zamieszczonej na Stronie, dla uzyskania dalszych informacji dotyczących oszustw internetowych oraz bezpieczeństwa przy płatnościach internetowych.

    Samsonite lub TUMI pozostaje w posiadaniu sprzedawanychtowarów, do momentu otrzymania pełnej zapłaty za produkt wraz z opłatą za przesyłkę, oraz możliwych odsetek za opóźnioną płatność i/lub odszkodowania. Samsonite lub TUMI jest sprzedawcą, natomiast dokonujecie Państwo wpłaty na rachunek Frucon², którego spełne dane podane są w części dotyczącej płatoności na naszej Stronie.

  6. Umowa sprzedaży

    Umowa sprzedaży nie zaistnieje pomiędzy Klientem a Samsonite lub TUMI, dopóki Samsonite lub TUMI nie wyśle produktu. Wszystkie informacje zawarte na naszej stronie internetowej nie są ofertą czy umowę jednostronną. Państwa zamówienie stanowi wiążącą ofertę zakupu naszych produktów. Sprzedaż będzie dla nas wiążąca dopiero wtedy, kiedy poinformujemy Państwa, poprzez wiadomość email o fakcie wysłania do Państwa towaru.

    Samsonite lub TUMI zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia (w całości lub częściowo) w następujących przypadkach:

    • Produkt nie jest dostępny;
    • jeśli Państwa dane rozliczeniowe nie są poprawne, lub niemożliwe do zweryfikowania;
    • jeśli Państwa zamówienie zostanie uznane przez nasz system zabezpeczeń jako dopuszczające możliwość oszustwa;
    • jeśli Państwa płatność przelewem bankowym nie zostanie zaksięgowana o czasie;
    • jeśli mamy powód by przypuszczać, że kupujący nie ma ukończonych 18 lat;
    • jeśli mamy powód by sądzić, że kupujący będzie dalej odsprzdawał produkt;
    • jeśli pojawił się błąd w podanej cenie;
    • jeśli dostarczenie produktu pod podany przez Państwa adres okazało się niemożliwe do realizacji;
    • w wypadku wystąpienia tzw. siły wyższej
  7. Ograniczenia dotyczące przesyłki – kraj dostawy

    • Zamówienia z adresem dostawy podającym skrytkę pocztową oraz wojskowe adresy APO nie będą akceptowane;
    • dostawy realizowane są od poniedziałku do piątku poza dniami świątecznymi;
    • Prosimy używać www.rollingluggage.pl by zamawiać bagaż i walizki z dostawą w Polsce.
  8. Dostawa

    Dołożymy wszelkich starań by zamówione produkty dotarły do Państwa w czasie określonym dla dostawy danego zamówienia w jego potwierdzeniu. Podany okres dostawy nie jest jednak okresem gwarantowanym i nie może być traktowany jako pewny. Odpowiedzialność za nieodpowiednio podany adres spoczywa na Użytkowniku i może on zostać obciążony dodatkowymi kosztami transportu z tego powodu.

    Produkty Samsonite, Lipault, American Tourister, Hartmann i Gregory są wysyłane przez Rolling Luggage. Produkty Tumi są wysyłane przez Tumi. Jeśli wystąpi opóźnienie w dostawie, prosimy o kontakt podając numer zamówienia i numer klienta. W takim przypadku transakcje można uznać za zakończoną i wystąpić o zwrot należności lub wyznaczyć nowy termin dostawy zgodny z mozliwościami Rolling Luggage lub Tumi. Jeśli nowy termin nie zostanie dotrzymany to również w takim przypadku transakcje można uznać za zakończoną i wystąpić o zwrot należności.

    Wszystkie produkty wysyłane są z Samsonite w Belgii. Jeśli Twój produkt nie dotrze do Ciebie w określonym czasie, skontaktuj się z nami podając swój numer zamówienia. W takiej sytuacji możesz anulować swoje zamówienie i zażądać zawrotu środków, jako jedynej formy zadośćuczynienia za opóźnienie. Możesz również poinformować nas o nowym, akceptowanym przez Ciebie czasie dostawy, w którym Samsonite będzie zobligowany dostarczyć do Ciebie produkt. Jeśli i on nie zostanie dotrzymany masz prawo odstąpić od umowy i zażądać zwrotu środków.

    Nasze produkty dostarczamy jedynie za pośrednictwem profesjonalnej firmy kurierskiej. Zawsze wymagamy pokwitowania przyjęcia dostawy. Dopuszczamy możliwość, że pokwitowania dokona inna osoba niż Użytkownik, pod warunkiem że ta osoba jest obecna pod wskazanym adresem i ma ukończone 18 lat. Jeśli w momencie dostawy nie ma nikogo pod podanym adresem, będą Państwo poproszeni o kontakt z naszym kurierem aby umówić się na inny dzień dostawy.

  9. Uszkodzony lub niewłaściwy produkt

    Podczas dostawy proszę sprawdzić opakowanie pod kątem ewentualnych uszkodzeń mechanicznych. Jeśli produkt okaże się zniszczony lub niezgodny z zamówieniem, prosimy o nie kwitowanie dokumentu dostawy oraz o zaznaczenie natury uszkodzenia i/lub rozbieżności na dokumencie dostawy. Są Państwo zobowiązani do poinformowania nas o problemie w ciągu 24 godzin od momentu dostawy, wysyłając wiadomość e-mail na adres: customer.care@rollingluggage.com. W przypadku defektu wynikającego z wady produkcyjnej lub błędnej wysyłki - Rolling Luggage pokryje wszelkie koszty związane ze zwrotem produktu.

  10. Sprzedaż na odległość – prawo do zwrotu

    Klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty dostawy, bez podania przyczyny. Prawo do zwrotu nie dotyczy produktów użytku osobistego. Mogą Państwo skorzystać z prawa do zwrotu produktu wysyłając nieużywany towar do Rolling Luggage, stosując się do procedury opisanej poniżej:

    Krok 1: Prosimy skontaktować się z customer.care@rollingluggage.com i w wiadomości email podać numer zamówienia. W odpowiedzi otrzymają Państwo wiadomość z instrukcją zwrotu. Zwrot produktu do Rolling Luggage jest bezpłatny.

    Krok 2:   Proszę zapakować zwracany przedmiot (tylko nieużywane rzeczy, z oryginalnymi metkami, instrukcjami użytkowania, kartą gwarancyjną i przywieszkami) do jego oryginalnego opakowania, tak - by zapobiec ew. uszkodzeniom w trakcie transportu.

    Krok 3:   Proszę wydrukować etykietę zwrotną i przykleić ją na paczkę z produktem. Etykieta będzie zawierać wszystkie wymagane informacje, takie jak Państwa dane, adres zwrotny dostawy, nazwę firmy kurierskiej.

    Krok 4:   Jeśli macie Państwo jakiekolwiek wątpliwości po wypełnieniu instrukcji z pkt.3 – jesteśmy do Państwa dyspozycji. Jeśli nie, prosimy o odesłanie produktu w ciągu następnych 7 dni.

    Krok 5:   Jeżeli produkt dotrze do nas w dobrym stanie, w ciągu 14 dni otrzymają Państwo zwrot pieniędzy. W przypadku, kiedy produkt dotrze niekompletny lub uszkodzony - zostaną Państwo poinformowani o braku możliwości przyjęcia zwrotu.

    Tylko produkty zakupione on-line na naszej Stronie mogą być zwracane opisaną powyżej drogą. W wypadku innych zwrotów należy kontaktować się bezpośrednio ze sklepem w którym produkt został zakupiony.

    W przypadku produktów TUMI etykieta zwrotna będzie dołączona do paczki. Znajdują się na niej następujące informacje:
    Jeśli chcesz dokonać zwrotu produktu/ów TUMI, postępuj zgodnie z instrukcją poniżej.

    1. Zabezpiecz produkt(y), wkładając je do oryginalnego (jeśli jest to możliwe) opakowania. Dołącz wszystkie dokumenty, części i akcesoria.
    2. Dołącz Listę Produktów i Listę Zwrotną, uwzględniającą nazwę zwracanego produktu/ów i powód zwrotu.
    3. Skotaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta drogą mailową na adres email eu-service@tumi.com by zaplanować odbiór paczki przez kuriera UPS.
    4. Po zaplanowaniu odbioru otrzymasz od nas etykietę zwrotną. Wydrukuj ją i przyczep w bezpieczny sposób do kartonu. Upewnij się, że adres dostawy jest dobrze widoczny.
    5. Przed wysłaniem paczki zwrotnej usuń z niej wszelkie niepotrzebne etykiety.
    6. Przekaż paczkę kurierowi UPS lub zostaw ją w punkcie UPS. Aby znaleźć najbliższy punkt skorzystaj z tego linku www.ups.com/dropoff
    7. Zachowaj numer śledzenia paczki zwrotnej UPS by monitorować status dostawy.Przesyłkę możesz śledzić na www.UPS.com

    POLITYKA ZWROTÓW
    Firma TUMI ma nadzieję, że będziesz usatysfakcjonowany z zakupu każdego produktu TUMI. Jeśli nie jesteś zadowolony z produktu, który kupiłeś, możesz zwrócić go w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia dostawy i otrzymasz zwrot całkowitej ceny, którą zapłaciłeś. Uwaga: Produkty personalizowane, z monogramem, w tym produkty TUMI Accents, nie podlegają zwrotom. ZWROT JEST BEZPŁATNY. Otrzymasz przedpłaconą etykietę UPS, aby dokonać zwrotu. Aby ją otrzymać skontaktuj się z nami pod adresem email eu-service@tumi.com. Towary muszą być zwracane z tego samego kraju, do którego miała miejsce dostawa.

    Jeśli chcesz skorzystać z prawa odstąpienia od umowy (Sprzedaż na Odległość) zwrócimy Ci cenę zakupu i koszty dostawy, pod warunkiem, że powiadomisz nas o tym w wiadomości e-mail nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od następnego dnia po otrzymaniu produktu/ów i pod warunkiem, że zwrócisz je do nas w należytym stanie.

  11. Ograniczenie odpowiedzialności

    Warunki niniejszej Umowy nie mają wpływu na Państwa ustawowe prawa. Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody (w tym, między innymi, utratę zysków lub użyteczności) wynikające z Państwa korzystania lub opóźnienia lub niemożności korzystania z naszej Strony internetowej, jej zawartości lub jakiegokolwiek linku do innej strony internetowej, niezależnie od tego, czy odpowiedzialność ma charakter kontraktowy, deliktowy (obejmujący zaniedbanie) czy jest oparta na jakiejkolwiek innej podstawie, poza przypadkami śmierci lub uszczerbku na zdrowiu spowodowanymi naszym zaniedbaniem lub celowym niewłaściwym postępowaniem.

    Nie ponosimy wobec Państwa odpowiedzialności z tytułu oświadczeń (o ile były zgodne z prawdą), obowiązków na podstawie prawa zwyczajowego ani na mocy jakichkolwiek wyrażonych lub domniemanych warunków umowy sprzedaży za:

    (a) jakiekolwiek straty, które nie zostały przewidziane przez obie strony umowy sprzedaży w momencie zawierania takiej umowy sprzedaży, powstałe w związku z dostawą produktów lub powiązaną usługą lub ich użytkowaniem przez Państwa;
    (b) jakiekolwiek straty, które nie zostały spowodowane naruszeniem przez nas postanowień umowy;
    (c) straty na działalności gospodarczej lub handlowe.

    Nasza całkowita odpowiedzialność związana z umową sprzedaży nie przekroczy ceny zakupu danych produktów.

  12. Gwarancja

    (a) Gwarancja prawna:
    Konsumenci mają prawo do gwarancji prawnej. Obejmuje ona niezgodność produktów w momencie dostawy. Sprzedawca zobowiązuje się bezpłatnie wymienić lub naprawić dane produkty (lub części). Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wymiany artykułu, jeśli koszt naprawy jest niewspółmierny lub naprawa nie jest możliwa. Na konsumencie ciąży obowiązek udowodnienia, że wady, które pojawią się po 6 miesiącach od daty dostawy, istniały w momencie dostawy.

    (b) Gwarancja komercyjna:
    Rolling Luggage oferuje również dodatkową gwarancję komercyjną na niektóre produkty. Szczegóły dotyczące tej gwarancji znajdują się w karcie gwarancyjnej i/lub na Stronie internetowej.

  13. Pytania, zażalenia, opinie lub kontakt z obsługą

    Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania dotyczące Strony internetowej, lub problemy techniczne w dojściu do informacji na naszej stronie prosimy o kontakt: customer.care@rollingluggage.com.

  14. Ograniczenia użytkowania oraz prawa własności intelektualnej

    Wszystkie nazwy marek, produktów i prawa używane na Stronie są znakami firmowymi lub nazwami firmowymi należącymi do Samsonite lub TUMI, lub osób trzecich. Nie mają Państwo zezwolenia do używania lub powielania żadnego z wymienionych znaków lub nazw firmowych ponieważ może to stanowić naruszenie praw ich posiadaczy. Cały projekt strony, teksty, dokumenty, filmy oraz inne usługi, ich wybór i układ, oraz wszystkie inne materiały znajdujące się na stronie są chronione prawem autorskim Samsonite lub TUMI lub jego dostawców. Mogą Państwo kopiować treści elektronicznie lub drukować fragmenty strony w zakresie tego, co jest potrzebne do złożenia zamówienia lub używania strony jako źródła zakupów. Nie ma zgody na inne używanie informacji i materiałów ze Strony, włącznie z powielaniem dla celów innych niż wyżej wymienione, modyfikacją, rozpowszechnianiem lub ponowną publikacją. Jeśli chcą Państwo korzystać z materiałów i informacji zawartych na Stronie, muszą Państwo uprzednio uzyskać pisemną zgodę Samsonite lub TUMI.

  15. Wykorzystanie informacji i sugestii nadesłanych przez Państwa odnośnie tej strony

    W wypadku dostarczenia przez Państwa dla Rolling Lugggage jakichkolwiek materiałów, informacji, sugestii lub opinii o Stronie lub za jej pomocą, na temat Strony, sposobu prowadzenia działalności przez Samsonite lub obsługi Strony - Samsonite zastrzega sobie prawo do użycia owego materiału, informacji, sugestii lub opinii bez wynagrodzenia dla Państwa. Przesyłając do nas tego typu materiały udzielają Państwo firmie Samsonite bezterminowego, ogólnoświatowgo zezwolenia na użytkowanie i publikowanie takiej informacji lub materiału - w całości bądź częściowo. Użycie przez Samsonite informacji, dzięki którym będą mogli Państwo zostać rozpoznanymi (takie jak imię, adres czy numer telefonu), jest osobno uregulowane przez Politykę prywatności Strony, omówioną poniżej.

  16. Wykorzystywanie przez Samsonite Państwa sugestii dotyczących nowych produktów, cech lub procesów

    (a) Zgłoszenie opinii pod żadnym względem nie powoduje powstania stosunku zaufania ani nie oznacza przyjęcia przez Samsonite opinii w zaufaniu, a Samsonite nie jest zobowiązany i nie zobowiązuje się do traktowania takich opinii jako poufnych ani zachowania ich poufności.

    (b) Samsonite ma prawo do zachowania wszelkich materiałów, które są mu dostarczane, kopiowania ich oraz przechowywania w swojej dokumentacji.

    (c) Samsonite nie podejmuje żadnych zobowiązań ani żadne zobowiązania nie powstają w związku z przyjęciem lub analizą zgłoszonej opinii, chyba że zostanie zawarta formalna umowa pomiędzy Samsonite a Państwem, w którym to przypadku jedynymi zobowiązaniami Samsonite będą te określone w pisemnej umowie.

  17. Polityka prywatności

    Ochrona Państwa prywatności jest dla nas bardzo ważna - dlatego chcemy być pewni, że są Państwo świadomi i wyrażają zgodę na sposób w jaki Państwa dane osobowe mogą być przez nas wykorzystane. Naszą politykę prywatności znajdą Państwo na stronie www.rollingluggage.pl. Składając zamówienie na naszej Stronie wyrażają państwo zgodę na zbieranie, używanie oraz na przesyłanie Państwa danych osobowych zgodnie z warunkami naszej Polityki Prywatności.

  18. Definicje

    W powyższym Regulaminie wymienione terminy powinny mieć następujące znaczenie, chyba że zostało to w szczególnych wypadkach wyjaśnione inaczej:

    • Regulamin: powyższe warunki i regulacje ze wszystkimi dodatkami i aktualizacjami.
    • Zamówienie: rezultat procesu zamówienia, opisany w punkcie 4 Regulaminu.
    • Frucon²: Frucon², spółka akcyjna, utworzona zgodnie z prawem belgijskim (tzw. NV), z siedzibą w 8800 Roeselare (Belgia), Schellebellestraat 8, numer rejestru firmy Kortrijk 0806.661.106; Frucon² jest odpowiedzialny za wsparcie techniczne funkcjonowania Strony.
    • Użytkownik: osoba wchodząca na Stronę internetową , używająca jej do celów informacyjnych, bądź do złożenia zamówienia.
    • Samsonite: Samsonite Sp. z o.o., przedsiębiorstwo z ograniczoną odpowiedzialnością, posiadające swoją siedzibę pod adresem ul. Hrubieszowska 2, 01-209 Warszawa, Polska. Z uwagi na prawa własności intelegtualnej, „samsonite” oznacza Samsonite IP Holdings Sarl, z zarejestrowanym biurem 13-15 Avenue de la Liberté, L-1931 Luxembourg oraz z numerem przedsiębiorstwa B147735.
    • Strona internetowa: zbiór podstron dostępnych pod adresem www.rollingluggage.pl.
  19. Prawo właściwe

    Wszelkie spory dotyczące ważności, interpretacji i/lub wykonania Warunków są rozwiązywane wyłącznie na podstawie przepisów prawa angielskiego, przez angielskie sądy. Niniejsza klauzula nie ma wpływu na Państwa ustawowe prawa. Użytkownik zgadza się, by w przypadku sporu dotyczącego korzystania ze Strony internetowej możliwe było użycie elektronicznych dowodów (np. maili, kopii zapasowych itd.) jako prawomocnych dowodów.

    Jeśli którykolwiek z Warunków zostanie uznany za nieważny, pozostałe warunki nie utracą swojej mocy, a część uznana za nieważną będzie nadal obowiązywać w zakresie dozwolonym na mocy przepisów prawa.

  20. Całość umowy

    Niniejsze Warunki zastępują wszelkie wcześniejsze warunki obowiązujące Użytkownika.

    W przypadku jakichkolwiek pytań, uwag lub kwestii technicznych dotyczących niniejszej Strony internetowej prosimy o kontakt na adres customer.care@rollingluggage.com lub pod numerem tel. +48 885 707 087 (infolinia jest czynna w dni robocze w godzinach 9.00 – 17.00) lub faksu +32 51 696 837.

    Ostatnia aktualizacja niniejszych Warunków miała miejsce 10 lipiec 2015 roku.